27. 5. - 2. 6. 2020

26.05.2020 07:15

Řešení samostatné domácí práce z minulého týdne (nalezení největšího společného dělitele a nejmenšího společného násobku 4 přirozených čísel) najdete zde:   PDF

----------------------------------------------------------------------------

Tvoje činnost v týdnu od 27.5. do 2.6.2020:

 

1)  do školního sešitu si napiš nadpis KRYCHLE a rýsuj vše podle videa ... VIDEO

2)  do školního sešitu tužkou od ruky (nerýsuj!) načrtni 3 různě velké krychle i s čárkovanými hranami

3)  do školního sešitu si napiš nadpis Síť krychle a narýsuj obrázek z učebnice Geometrie - str. 114 v dolní polovině stránky (ne tak malý, ale s uvedenými rozměry)

4)  do školního sešitu si opiš vše z  pracovního listu ...  PDF 
     vypočítej příklad, který je na konci tohoto prac. listu 

5)  do školního sešitu si napiš nadpis KVÁDR a rýsuj vše podle videa ... VIDEO
     ( úhlopříčky nerýsuj! )

6)  do školního sešitu tužkou od ruky (nerýsuj!) načrtni 3 různě velké kvádry i s čárkovanými hranami

7)  do školního sešitu si napiš nadpis Síť kvádru a narýsuj obrázek z učebnice Geometrie - str. 116 (obrázek je ve cvičení 3 - ne tak malý, ale s uvedenými rozměry)

8)  do školního sešitu si opiš vše z  pracovního listu ...  PDF 
     vypočítej příklad, který je na konci tohoto prac. listu 

9)  odpovědi z obou příkladů mi zašli emailem na  l.kralicek.2zs@email.cz  (např.: Natření krychle by stálo 100 Kč. Povrch kvádru je 100 dm2.)

 

10)  procvič si přihlášení do Teams přes office.com, nebo přes nainstalovaný program Teams ( přihlašovací údaje do Teams jste ode mě všichni obdrželi )

Od příštího týdne budou instrukce k práci z matematiky umístěny v Teams! 

 

Řešení obou slovních úloh bude k dispozici 3. června 2020.

 

Lad. Králíček