
Místo běžného výkladu ale zažili dobrodružství, ve kterém se sami stali hlavními aktéry – badateli a influencery v jednom.
Program byl rozdělen do čtyř stanovišť s tématy: části jaderné elektrárny, štěpení jádra, bezpečnost a dezinformace v jaderné energetice. Právě žáci byli ti, kteří se na jednotlivých stanovištích snažili najít řešení, přemýšlet nad problematikou, ale i společně diskutovat a argumentovat.
V roli influencerů tvořili žáci virtuální příspěvky, ve kterých shrnovali své poznatky. Nešlo jen o zábavu – měli za úkol informace správně pochopit a využít je při aktivitách následujících stanovištích. Po zveřejnění příspěvků pak každá skupina představila jedno téma ostatním a doplnila ho vlastní tvorbou.
Celým program prolínalo kritické myšlení, týmová komunikace a aktivní zapojení všech účastníků. Výlet tak nebyl jen příjemným zpestřením školního roku, ale i dobrodružnou cestou do světa energie, médií a ověřování informací.